חיפוש כתבות     » חיפוש מתקדם
היתחברות / הרשמה
פתח הכל | סגור הכל

מקצרים כתובות ומרויחים כסף

עולם במשבר (2007) / World in Conflict

Sep 22,2007 על ידי admin

שלח לחבר | גירסת הדפסה | תגובות  

בעת מעבר לאתרים המצוינים בדף זה אני מצהיר כי: הצפיה בתכנים שמוצגים באתר שאליו אני מועבר הם על אחריותי הבלעדית ואין אני יכול להאשים את idx.Co.iL בנוסף אני מודע כי יתכן והתכנים עוברים על חוקי המדינה שבה אני נמצא שיכולים להופיע באתר שאליו אני מועבר בצורות של: תמונות, סרטוני וידאו ממחושבים וכיוצא בזאת ואני מסיר מ idx.Co.iL אחריות על התכנים הללו.
ליחצו להגדלה
 

הדרך היחידה לתאר את המשחק הזה בכמה מילים יכולה להיות - Company of Heroes Beater. CoH יצא בשנת 2006 וזכה במגוון פרסים והוכתר כמשחק ה RTS (אסטרטגיה בזמן אמת) הטוב ביותר של השנה. מעבר לכך, רוב קהילת השחקנים רואה במשחק כסרגל המדידה החדש שמולו כל משחק אסטרטגיה ימדד. אנחנו רק שנה אחת מאוחר יותר וניצב מולי World in Conflict וכל מה שאני יכול לחשוב עליו זה: "אלוהים אדירים. המשחק הזה נראה כל כך מוצלח שזה אפילו לא מצחיק". אז שימו לב, כי העמוד הזה הולך להיות ארוך וסביר להניח מלא ריר.

רק כדי לתת את הרקע למשחק - דמיינו שבשנות השמונים הקומוניזם הסובייטי עמד להתמוטט, אבל במקום ליפול הסובייטים נתנו לאו"ם אוליטמטום. תזרימו אלינו משאבים ותמיכה, או שתראו את אירופה עולה בלהבות. האו"ם לא נכנע לאיום ומכונת המלחמה הסובייטית יוצאת לקרב. לאחר שהם כובשים את גרמניה, הם מחליטים לתקוף את ארה"ב כפעולת מנע. לתפוס את האמריקאים לפני שהם יגיעו לאירופה. (מישהו אצלם קרא איזה ספר היסטוריה). עכשיו דמיינו עיירה שלווה בארה"ב. בתים עם גגות אדומים, גדרות עץ לבנות וילדים משחקים ברחוב. לפתע השמיים משחירים כשאלפי צנחנים מסתירים את השמש. ארה"ב נתפסת עם המכנסיים למטה כשמכונת המלחמה האדומה ננעצת עמוק בתוך לב ארצות הברית.

אני רוצה להתחיל בדבר הכי ברור - גרפיקה. המשחק הזה נראה כל כך מדהים ! רמת הפירוט של הכל מדהימה. החל מהרקע שרחוק מאיתנו מספר קילומטרים, דרך כל כלי רכב שאפשר לראות את החלקים הכי קטנים שלו ועד תווי הפנים של החייל הרגלי. במבט ראשון, מישהו עלול לחשוב שאתם משחקים במשחק אקשן מגוף ראשון שידועים בגרפיקה הגבוהה שלהם. כל הגרפיקה שהעולם ראה עד עכשיו מהמשחק עובדת על DirectX 9. ישנם דיבורים מהמפתחים שהמשחק יעבוד גם עם DX10. אז אפשר רק לדמיין כמה מציאותי המשחק יראה. ישנם יותר מ350 אובייקטים שונים במפת המשחק. בניינים שונים, צמחייה, עמודים, מגדלים ועוד ועוד. את כולם אפשר להפיל / לפוצץ / להחריב עד שלא נשאר כלום. חור באדמה. עצים יכולים לעלות באש. עמודי עשן יתמרו ממיני הדברים שהרסנו. בכבישים ישארו סימני זחלים איפה שהטנקים עברו. הכל.

נעבור למשהו יותר מעניין. World in Conflict הוא אולי משחק האסטרטגיה היחידי ששם דגש על העלילה. אנחנו אפילו לא נשחק איזה גנרל שיושב לו בניחותא בחדר מלחמה. אנחנו נשחק את סגן פארקר. קצין זוטר שבמהלך המשחק יעלה בדרגות. אבל אנחנו לא לבד. יש את קולונל סוייר, קצין ותיק ומנוסה מהאסכולה הישנה. לצידו עומד קפטן ווב שבא לאזן את הטבע של סוייר. אולי הדמות המעניינת ביותר במשחק הוא קפטן באנון. החייל הזה הרגע יצא מביה"ס לקצינים, לא ראה מימיו קרב ובטח שמעולם לא ירו לכיוונו. במהלך המשחק הוא יתגלה כבחור קצת פחדן אבל ככל שהמשחק יתקדם, באנון יתבגר ויהפוך למפקד שחוק קרבות. משימות לא יהיו מורכבות מ"לך לשם, תהרוס את הבסיס הסובייטי". למעשה רוב המשימות לא יהיו כאלה. המשימות יתפתחו ביחד עם המשחק, ובמהלך כל שלב יהיו תתי משימות ואובייקטים מיידים לביצוע כמו לחסל צלף שיושב בבניין.

אבל התכנסנו כאן לא לדבר על גרפיקה או עלילה. אנחנו כאן בשביל האקשן. ו - WiC מספק אותו במנות גדושות. יעמדו ברשותינו מגוון יחידות רחב של חיילים, רכבים וכלים אוויריים. כל אחד יחודי ובעל מטרה שונה. מולנו עומדת מכונת המלחמה הסובייטית שתחזיק יותר כוחות מאיתנו והם גם חכמים. טנק לא ינסה סתם לאגף אותנו. את זה כבר ראינו בכל המשחקים. טנק בודד ידע שאין לו סיכוי מול כוחות מסוימים והוא יסוג, יקרא לחברים שלו ויחד הם יתקפו. חלק מהטנקים ימשיכו ליצר אש ישירה כשהחלק האחר ינסה לאגף כך שבכל מצב, לא תהיה לנו האפשרות למקד את האש שלנו במטרה בודדת. זה רק דוגמא אחת לרמת הבינה המלאכותית שאויבינו מחזיקים. אז צפו לאתגר גדול כי לא רק טנקים מולנו. ישנם חי"רניקים, טנקים, כלי רכב, מסוקים, תקיפות אוויריות, ארטילריה ועוד. כל זה, והשטח עצמו ניתן להריסה לחלוטין. היער עומד בדרך ? תפיל עליו הפצצת "שטיח" והרגע הפכתם חלק מכדור הארץ למאפרה.

כל זה וגם הסאונד באיכות מעולה. מעבר למוזיקה אמיתית שמתנגנת בהתאם לסרטון המעבר (כן,כן, מוזיקת שנות ה80 במשחק אסטרטגיה...), אם נקרב את המצלמה לכוחות, נוכל לשמוע אותם מדברים אחד עם השני. יותר מ10,000 שורות של דיאלוג שאפילו לא קשור למשחק. אם זה לא מספיק, לכל שלב יש "מד חיים" תיאורתי. כשהשלב נקי מהרס, נשמע ציפורים מצייצות ומוזיקה קצבית ונעימה. ככל שנהרוס יותר, כך "מד החיים" ירד ונשמע פחות ציפורים ויותר עורבים ונשרים ומוזיקה הרקע תהפוך קודרת יותר ויותר. אה, דרך אגב, אין במשחק איסוף משאבים או בניית בסיסים מורכבים. כמה עמדות הגנתיות וזהו (בדומה לCoH).

אז בואו נהיה רציניים. אם יש לכם מחשב שמסוגל להריץ את המשחק הזה. אם אתם נהנים ממשחקי אסטרטגיה. אם אתם פשוט גיימרים מושבעים. המשחק הזה הוא חובה, חובה, חובה !

דרישות מערכת מינימליות:
- מערכת הפעלה ווינדוס XP/Vista
- מעבד במהירות 2 גיגה-הרץ (2.2 עבור ויסטה)
- 512 מ"ב ראם (1 גיגה-בייט עבור ויסטה)
- כרטיס מסך בעל 128 מ"ב זיכרון ותמיכה מלאה ב-DirectX 9.0c

כתבה זו ניקראה 1895 פעמים.

כתבות דומות:
» אחוות גיבורים: חזיתות אויב (2007) / Company of Heroes Opposing Fronts
» תקיפה חמושה (2007) / Armed Assault
» ס.ט.ו.ל.ק.ר: שמיים בהירים (2008) / S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
» שליח השאול (2007) / Infernal
» אליל הגיטרה 2 (2006) / PS2 Guitar Hero 2
דירוג הכתבה:
Rating: 4.92Rating: 4.92Rating: 4.92Rating: 4.92Rating: 4.92 (סה"כ 25 הצבעות)