חיפוש כתבות     » חיפוש מתקדם
היתחברות / הרשמה
פתח הכל | סגור הכל

מקצרים כתובות ומרויחים כסף

עיטור של כבוד: כוחות מוטסים (2007) / Medal of Honor Airborne

Sep 14,2007 על ידי admin

שלח לחבר | גירסת הדפסה | תגובות  

בעת מעבר לאתרים המצוינים בדף זה אני מצהיר כי: הצפיה בתכנים שמוצגים באתר שאליו אני מועבר הם על אחריותי הבלעדית ואין אני יכול להאשים את idx.Co.iL בנוסף אני מודע כי יתכן והתכנים עוברים על חוקי המדינה שבה אני נמצא שיכולים להופיע באתר שאליו אני מועבר בצורות של: תמונות, סרטוני וידאו ממחושבים וכיוצא בזאת ואני מסיר מ idx.Co.iL אחריות על התכנים הללו.
ליחצו להגדלה

זה היה עוד אחד מאותם ימים סוערים ואפלים. השעה היתה 5 בבוקר ואני לא יכולתי לישון, המחשבה על הקרב ובא, על ההקפצה שתבוא כל רגע הדירה שינה מעיניי, ידעתי שמחסור בשינה בשדה הקרב יכול להזיק לי אבל פשוט לא יכולתי להירדם. עוד כמה דקות עברו והמפקד נכנס, בשאגות הוא הרים את הפלוגה על הרגליים ואמר לנו שזהו, יוצאים! כיוון שכבר הייתי מוכן רק ביצעתי בדיקה חוזרת שכל הציוד תקין ויצאנו החוצה. הסתדרנו בחוץ ויצאנו בריצה אל עבר המטוס, חבורת אנשים מכל רחבי היבשת עולה למה שיכול להיות רגעיה האחרונים בחיים. העליה למטוס היתה שקטה, יכולתי להרגיש את הדריכות באוויר. כעבור כמה דקות כבר היינו באוויר, מהחלון היה ניתן לראות עוד עשרות מטוסים איתנו, עוד זמן עבר והנה נדלקו להן הנורות לצניחה .... הגיע הזמן, רעשים של אש נ"מ מילאו את האוויר, המטוסים רעדו והאנשים החלו קופצים לפי הסימון ... הגיע תורי, המתח ... הסתכלתי למטה ולא ראיתי כלום, אפלה גמורה, מאות מצנחים באוויר ... לאיפה לקפוץ, לאיפה אכוון את המצנח ... תפסתי כיוון שנראה לי טוב וקפצתי ... הפיצוצים החרישו את אוזני, ראיתי מטוסים נפגעים וצוללים, חברים שחטפו כדור או נפגעו מהפיצוצים נפלו כאבן  ... המראה פשוט נורא, כל כך רציתי לעצום את העיניים. ניערתי את עצמי, תתפקס! הקרקע מתקרבת במהירות צריך להיות מוכן! נחתתי, גילגול קטן, שיחרור המצנח, תפסתי מחסה מאחורי איזה שיח מסכן ועכשיו הזמן לסקור את הסביבה ... לעזאזאל נחתתי בצד הלא נכון, הגיע הזמן ללחוץ על ה-Reload...

תכירו את MOH: Airborn, המשחק שמתיימר להחזיר עטרה ליושנה בכך שיחזיר ל-MOH את הכתר כמשחק היריות הטוב ביותר של מלחמת העולם השניה מידי המתחרה המצליח יותר (בינתיים) Call of Duty. ישבו ב-EA וחשבו, הז'אנר הזה כבר לעוס ומצוץ מכל הכיוונים, המשחקיות משופשפת עד מאד, איך אנחנו עושים משהו חדש שעוד לא ראו בשום מקום? יוריקה! אף אחד עוד לא השתמש ביכולת לצנוח בכל נקודה שהיא בדרך אל היעד! האמת, רעיון נהדר.

אנחנו השחקנים נקפוץ מהמטוס וננווט, בעודנו באוויר, את המצנח למקום שנראה לנו מתאים לתקוף ממנו את היעד. מסביב כאמור נראה עוד מאות צנחנים ומצנחים, מטוסים, אש נ"מ, מטוסים שנפגעו וצוללים אל ההתרסקות הבלתי הנמנעת, כל מה ששייך לסצינת לחימה נוראה שכזו. הרעיון באותה צניחה שאנחנו נכוון, היא חיסול לפחות חלקי, של הלינאריות. לא עוד נכנסים מנקודה X ומפלסים את דרכנו העקובה מדם לכיוון Y, אלא עתה נתקיף את המטרה מהכיוון שבו ננחת. אם נהיה חכמים ונכוון טוב, נגיע לנקודה ממוגנת פחות וקלה יותר להתקפה, אם נכוון רע (ויש כאלה שיעשו זאת במכוון בשביל דרגת קושי מטורפת) ננחת במרכז כוחות האויב מה שכמובן מחייב את רובנו ללחוץ על כפתור העלאת השמירה הקודמת .. ואם סתם לא יהיה לנו מזל ניתקע על עץ ונחכה לחילוץ או לפטרול גרמני שיגאל אותנו מיסוריינו. כמו כן על פי המפתחים ניתן יהיה לנחות על גגות, לכוון לכיוון מגדל מתוך מטרה לנחות לידו ולהשתמש במגדל כדי לצלוף באויב מרחוק ובחשאי, לנחות לתוך סימטה או חלון ... הכל אפשרי ותלוי בכם.

המשחק והעלילה כתמיד שואבים השראה ממקורות מציאותיים. בMOH: Airborn נשחק את בויד טרוורס ( Boyd Travers ), חייל בדיווזיה המוצנחת 82, דיוויזה שאחרי הפשלות של ההצנחות במלחמת העולם השניה הפכה לשם נרדף לאומץ וגבורה - הנחישות של אותם חיילים במלחמת העולם השניה, גרמה לכך שלמרות שהם הוצנחו במקומות הלא נכונים עקב אירגון נוראי של הצבא, הם מצאו אחד את השני והצליחו במשימותיהם, למרות המחיר הגבוהה ששילמו בהרוגים.

אספקט נוסף ואחרון במשחק הוא הדרך בה המשימות ומטרותיהן הספציפיות יוודעו לנו כמו גם היכולת לשפר את הנשקים. על פי המפתחים, החיילים במלחמת העולם השניה ביצעו שיפצורים רבים לכלי הנשק שלהם מתוך מטרה להכניס יותר כדורים, לגרום יותר נזק או לגרום לנשק להיות יותר מדוייק ואופציות אלה יעמדו לרשותנו במהלך המשחק. את המשימות לפני הצניחה למטרה נקבל באופן כללי כאשר את היעדים הספציפיים נקבל תוך כדי חקירת השטח ... נניח שבמהלך הפעולה ניתקלתם בבניין תקשורת גרמני, תת-יעד יפתח ברשימת המשימות.

דרישות מערכת מינימליות:
- מערכת הפעלה ווינדוס XP/Vista 32 Bit
- פנטיום 4, 2.8 גיגה-הרץ / פנטיום 4, 3 גיגה הרץ לויסטה
- 1 גיגה-בייט ראם
- כרטיס מסך התומך ב-DirectX 9.0 וב-Shader Model 3.0
- 9 גיגה-בייט פנוי על הדיסק הקשיח

כתבה זו ניקראה 1266 פעמים.

כתבות דומות:
» שליח השאול (2007) / Infernal
» אחוות גיבורים: חזיתות אויב (2007) / Company of Heroes Opposing Fronts
» שליט-על (2007) / Overlord
» הלם ביולוגי (2007) / BioShock
» צבי הנינג'ה (2007) / TMNT
דירוג הכתבה:
Rating: 5.00Rating: 5.00Rating: 5.00Rating: 5.00Rating: 5.00 (סה"כ 28 הצבעות)